Od 1993 roku prowadzimy profesjonalny warsztat, w którym naprawiamy wszystkie sprzedawane przez nas urządzenia.

W celu utrzymania naszych usług na najwyższym poziomie nasi mechanicy regularnie uczestniczą w szkoleniach organizowanych przez producentów lub importerów urządzeń a ich stanowiska wyposażone są w szereg profesjonalnych narzędzi.

Ważne informacje dla klientów serwisu:

  • urządzenie do naprawy należy dostarczyć wraz z osprzętem z którym współpracuje
  • w przypadku napraw gwarancyjnych reklamowane urządzenie koniecznie winno być dostarczone z kartą gwarancyjną i dowodem zakupu (paragonem lub fakturą)
  • najpierw dokonujemy wstępnej wyceny naprawy, w przypadku wysokiego kosztu naprawy klient podejmuje decyzje o naprawie lub rezygnacji z naprawy
  • udzielamy gwarancji na wymienione części zamienne i podzespoły na okres trzech miesięcy od dnia wystawienia faktury lub paragonu
  • w przypadku napraw nieopłacalnych na życzenie klienta wystawiamy protokół likwidacyjny

Zastrzegamy sobie prawo nie przyjęcia do serwisu sprzętu niezakupionego u nas, szczególnie tego najniższej klasy, do którego brak jest części zamiennych, oraz wszelkich podróbek.